dijous, 15 de novembre del 2012

Pastís de carabassa

Ahir vaig fer un segon intent de dolç amb carabassa després del desastre del cap setmana i crec que el resultat ha estat millor que l'anterior.
No és que les dues receptes publicades anteriorment foren horribles, es podien menjar, estaven dolcetes, però no és el que esperava. I tal vegada perquè les expectatives han baixat prou, he trobat aquest púding més bo.

Primer volia cuinar el brownie de xocolata i carabassa de Dulces frivolidades. Així que vaig bullir la carabassa com indicava:
Pelem la carabassa (1kg) i la possem a bullir amb un dit d'aigua juntament amb un canonet de canyella, 2 cullerades de sucre i la pell d'una taronja llevant-li el màxim de part blanca. Quan estiga blaneta, l'escorrem i retirem la pell de taronja i la canyella.
Reservem mentres es refreda.
Però mentre es refredava...brownie+carabassa, seria molt pessat?
Vaig cercar una altra recepta i vaig trobar la d'Ana Loreto Sánchez Canestro. Té dos vídeo receptes d'aquest púding (En un diu tarta 
i a l'altre diu púding ¿?)

Les mides les dóna un pot xicotet de 
llet condensada.

Ingredients
1 pot xicotet de llet condensada.
1 pot de llet sencera
1 pot de sucre
1 pot de farina
16g de llevat
1/2 pot d'oli d'oliva suau
4 ous
1 miqueta de sal
1 tableta xocolata postres.
 És molt senzilla,però mai puc fer
les receptes exàctament com diuen.
Vaig bullir la carabassa com 
Dulces frivolidades i després, 
com feia Ana L., la vaig 
batre amb la resta dels 
ingredients.
Per rematar li he posat xocolata
de postre al damunt. Voldria 
decorar-lo una miqueta més.
Si ho faig penjaré la foto més 
guapeta.

Fins aviat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada