dimarts, 19 de febrer del 2013

Sssshh. No ho conteu, però m'agrada Sant Valentí.



Diumenge a la tarda, els tres a casa i uns motlles regalats per Sant Valentí cridant que volien ser estrenats.Ja sé que celebrar aquest dia és cursi, un gran negoci comercial i tot el que vullgau pensar, però m'agrada que el meu cocinitas consorte s'enrecorde, em porte a dinar a algun bon lloc i em regale alguna coseta. Però el que més m'agrada es vore l'enveja de la meua amiga A.S. quan li ho conte...jijijiji.


Com els motlles no deixaven de cridar des de dijous: volem ixir!!!!, per favor, per favor, per favooooor...!!!! , diumenge ja em feien llastimeta i els vaig utilitzar. Vam fer un brownie de xocolate i puc dir que PER FI hem va ixir requetebo.

Ens hem aficionat a vore el Canal Cocina i des de fa uns mesos ens agrada molt l'espai de Lorraine Pascal. Ja hem fet algunes receptes i totes estan sortint be, encara que t'enganyes en algun dels passos: massa de pizza, una variant de la seua pasta amb formatge i Camembert i alls rostits amb pa calentet.


Dels brownies no puc dir més que molt fàcils i bons. Per una vegada NO he modificat res, ni un gram de diferència ni cap ingredient distint, res de res, tot EXACTAMENT com diu la recepta. La podeu trobar ací Cookies and cream fudge brownies.
Les mesures:
165g de mantega.
200g de xocolate negre ratllat.(Tinc el dit amb una ferida de gerra per culpa del nou ratllador assassí) 
3 ous sencers.
2 rovells.
1 beina de vainilla, només les llavoretes.
165g de sucre moré.
2 cullerades de farina.
1 cullerada de xocolata en pols (Paladín al minuto)
1 pessic de sal.
154g de galetes Oreo.



A les fotos podeu vore el procés. 
1r. Mantega desfeta + xocolate ratllat.
2n. Batre els ous + rovells + llavors de la vainilla.
3r. Afegir el sucre en dues vegades mentres batem.
4t. Quan sembla quasi merenga afegim la xocolata desfeta per un costaet, la farina i la xocolata en pols. Barregem lentament amb l'espàtula.
5é. Posem la meitat de les galetes en quarts i continuem barrejant.
6é. Passem la barretja als meravellosos motlles que em va regalar el cocinitas consorte. L'altra meitat de les Oreo es posen per damunt de la massa i al forn 20 minuts aproximadamet a 160º. (Com estem donant trigonometria a 4t ESO aprofite per recordar que un angle de 160º són 8pi/9 radians) 
7é. Deixar gelar i decorar un poquet mal amb el fantàstic utensili nou.
8é. Menjar i menjar i menjar brownies deliciosos. 


Si els feu, ja em contareu.

Fins aviat.


PD: Estic fent pràctiques de rotllets d'anís i taronja. Els primers van ixir una miqueta durs, però la meua estimada i enyorada Carmen diu que: No te preocupes, la primera vez te salen como una piedra porque les sobra harina, la segunda blanditos y pegajosos porque por no pasarte pones poca harina, a partir de la tercera espectaculares. Todo es cuestión de tiempo y práctica.
Al meu amic D.C. tampoc li han ixit bé, per no passar-se com jo, li han quedat blanets, així que no he de sentir-me malament. Jo he fet la fase durs i ell la blanets, així que ara ens han d'eixir bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada