dimarts, 30 d’abril del 2013

Hi ha vida després de "Cocinando mi PLE".

Després de dos mesos "Cocinando mi PLE", torne a la cuina dolça. 
He participat en un curset que m'ha tingut taaaan ocupada analitzant i ampliant el meu Personal Learning Enviroment (PLE) que no he tingut pràcticament temps de fer res més. És per això que aquest blog i la cuina han estat una miqueta oblidats. Com ja estic certificada, torne per ací. Però tot s'ha de dir, amb l'ombra del Sr Règim al meu voltant.


Hui comentaré les cosetes sense molta o cap elaboració que he fet aquest temps ausent del No sóc una cocinitas:
Pa de pessic en tassa: 
Un dels dies que vaig tornar a casa i necessitava alguna cosa ràpida, dolça i consistent vaig fer aquest pa de pessic ràpid i lleig com un pecat. 
En només tres minuts al microones està fet. I, a més a més, no embrutes gens, es fa en una ¡¡tassa!! Hi ha milers de blogs que diuen com fer-ho com a Sweers (anglès) o vídeos com el de Carlos García. El meu resultat el pots vore a les fotos:


 


Cake Mix De tant en tant tinc la necessitat de fer magdalenes. Però, estava amb el meu PLE!! Impossible perdre tant de temps, així que 
vaig comprar aquest Cake Mix. Només cal afegir 125ml d'aigua i barretjar-ho tot be. 

Improvisació: Li vaig afegir dues cullerades de xocolata i xocolatines.  Posar les xocolatines per dalt des del començament no va ser massa bona idea, es van cremar una miqueta.



Pastissets de crema de xocolata.
Açò és una cosa senzilla, però vam passar una estoneta molt bona.
Només cal unes llesques de pa, uns talladors de pasta, crema de xocolata i boletes de colorins.  




Tambè vam fer palmeretes, croissants i galetetes de pasta fullada. Un altre dia farem un monogràfic.




Ja se que no són grans receptes, ni noves, però són ràpides i passes una estoneta molt divertida i agradable.








Fins aviat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada